Rubriek: Media Nieuwtjes

Deze chicks zijn de nieuwe ‘mooi-makers’

Jeuh! Er start in april een splinternieuw make-overprogramma met een enthousiast team bij Net5. In Fashionchick make-over helpen Net5-presentatrice en fashion blogster Yara Michels, styliste Patty Zomer en visagiste Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende lucky ladies om hun stijl (terug) te vinden.

Lees verder...

De hoeden van Koningin Beatrix bekijken!

Het duurt nog wel even, maar je kunt het maar alvast in je agenda hebben staan: vanaf 23 maart 2017 is in museum Paleis Het Loo de tentoonstelling ‘Chapeaux! de hoeden van Koningin Beatrix’ te zien. Het koningschap van

Lees verder...

Fajah Lourens is het fitst!

Dat Fajah Lourens een absolute fitgirl is wisten we al, maar dat zij de fitste persoon van Nederland is…. wow! Gisteravond tijdens het Sneakergala werd Fajah Lourens uitgeroepen tot de nummer 1 van de Women’s Health Fitlist 2016!

Lees verder...

app biedt kans op toekomst als fotomodel

Droom je van een job als fotomodel? Je kansen worden nu vergroot… Ook zonder televisieprogramma’s als Holland’s Next Top Model kunnen aspirant en ervaren modellen en modellenbureaus voortaan met elkaar in contact komen.

Lees verder...

Een gezonde en platte buik dankzij de tips van de Poepdokter

Heb je het boek – Gezond van mond tot kont – van de Poepdokter gelezen? Nog niet? Is een aanrader om gezonder en fitter in het leven te kunnen staan. Maar er is een nieuw boek van deze auteur namelijk het boek – De Poepdokter bakt ze bruin. Hierin staan heel veel interessante tips waaronder

Lees verder...

Sophie Hilbrand adviseert kids over rimpelbestrijding

Beauty… en rimpels. Ook kinderen vinden hier wat van! In de spiksplinternieuwe serie afleveringen van Studio Snugger voeren weer tal van bekende acteurs en cabaretiers een komische sketch op, waarin zij vol overtuiging een vraagstuk verdedigen dat voortkomt uit een kindervraag. Zo beweert Jacqueline de Haan, het alter ego van Sophie Hilbrand,

Lees verder...

Clinique… verzorging met een boodschap #DifferenceMaker

Clinique voert een digitale en sociale activeringscampagne genaamd #DifferenceMaker, omdat zij vrouwen meer zelfvertrouwen en de kracht willen geven om iets bij te dragen voor een betere wereld, in hun omgeving of in hun persoonlijk leven. Een heel bijzonder initiatief. Decennialang ontwikkelde Clinique vernieuwende producten, waaronder het iconische 3-Stappen Systeem met een cleanser, exfoliant en Dramatically Different Moisturizing

Lees verder...