‘Sex and the City’ nu als parfum & bodycare-items, nice!

Dit is misschien wel het leukste beautynieuws van het jaar! Sex and the City heeft een eigen lijn met parfums en bodycare-items. Te lekker gewoon! Dus mocht je nog geen idee hebben wat ze jou met Sint of de kerstdagen mogen schenken, dan is dit wellicht een leuke optie.

‘Sex and the City’, de baanbrekende HBO®- serie die modetrends blijft bepalen en lifestyle keuzes blijft beïnvloeden van fans over de hele wereld, vormt dé inspiratie voor een  collectie nieuwe Eau de Parfums en bijbehorend Bodycare.  De frisse elegantie en brutale stijl van  Carrie Bradshaw, de scherpzinnigheid en het zelfvertrouwen van Miranda Hobbes, het lef en de sensualiteit van  Samantha Jones en de onschuld en klassieke stijl van Charlotte York, zijn nu op een onweerstaanbare wijze samengebracht in twee nieuwe parfums,  “Sex and City” en “Sex and the City by Night”.

De productlijn van ‘Sex and The City’ is ontwikkeld door Givaudan op basis van een licentieovereenkomst tussen HBO® en JTG Trading, die de collectie zullen produceren en wereldwijd zullen distribueren. De twee nieuwe Eau de Parfums zijn ontwikkeld door drie topparfumeurs van Givaudan’s:  Adriana Medina, bekend om haar creaties voor  Gwen Stefani en Ed Hardy; Rodrigo Flores-Roux, die geuren heeft ontwikkeld voor Tommy Hilfiger, Hugo Boss en Estée Lauder, en Claude Dir, de parfumcreator achter de Bobbi Brown en Tommy Hilfiger- colognes. 

‘Sex and the City’, een ongekend populaire serie met voortdurende aantrekkingskracht

“De ‘Sex and the City’- serie blijft vrouwen over de hele wereld aanspreken,” aldus James Costos, vice president, Licensing & Retail bij HBO®.  “De aantrekkingskracht van de vier personages,  die net zo uniek, complex en trendy zijn als iedere vrouw wil zijn, symboliseren de voortdurende aantrekkingkracht van de serie. Wij zijn ontzettend blij samen te werken met Givaudan,  wereldwijd de nummer 1 in de parfumindustrie.  Hun topparfumeurs hebben geuren ontwikkeld die de essentie van ‘Sex and the City’ vangen en JTG Trading heeft de expertise om onze visie in praktijk te brengen en deze collectie wereldwijd te verspreiden”.   

‘Sex and the City’, sexy geuren als de nieuwe klassiekers van de toekomst

“Givaudan is verheugd deze parfums te creëren die de wereldwijde aantrekkingskracht van de populaire televisieserie Sex and the City in zich heeft.  De spraakmakende serie vormt voor kijkers en fans een inspiratiebron door de trendy lifestyle van de zelfverzekerde vrouwen,” aldus Cosimo Policastro, executive vice president, Fine Fragrance bij Givaudan.  “Deze inspiratie vormde voor onze parfumeurs de uitgangspunten om twee sexy, stijlvolle en tijdloze ontwerpen te creëren die ongetwijfeld uitgroeien tot echte klassiekers.”

“Sex and the City”– het stijlvolle parfum voor een dag in de stad

Het ‘Sex and the City’-parfum omvat de dynamiek en het unieke karakter van New York City.  De geur bevat frisse topnoten van Italiaanse mandarijn, sappige bloedsinaasappel, rode en roze bessen en een subtiel vleugje passievrucht. Het hart van dit parfum is vrouwelijk, zacht en bloemig, door jasmijn, gardeniablaadjes en oranjebloesem. Fluweelachtige muskus, sandelhout, karamel en amber in de basisnoot zorgen voor de finesse, stijl en elegantie waar het parfum uiteindelijk voor staat.  

“Sex and the City by Night” – de sensuele glamour van de stad die nooit slaapt  

Het “Sex and the City by Night”- parfum omvat die sensuele, supervrouwelijke allure, die alleen een cocktailjurk en torenhoge hakken een vrouw kunnen geven! De frisse topnoten bestaan uit sprankelende bergamot, peerbloesem, neroli en zachte fresiablaadjes, de glamorous kenmerken van het parfum zijn hierdoor volop aanwezig. Het hart van het parfum ontwikkelt zich tot een weelderig boeket van nachtjasmijn, pioenroos, vanille en fruitige granaatappel, terwijl de basis een poederachtige essentie vormt door de warme combinatie van sandelhout, amberkristallen,  tonkabonen, muskus en patchouli.

Over de presentatie…

JTG Trading ontwikkelde een speciale verpakking, die de stijlvolle parfumsamenstelling en de flair en het gevoel van de Sex and the City serie perfect aanvult. Ieder parfum is verpakt in een luxueuze glazen flacon, met een elegante door kristal geïnspireerde dop. Beide flacons – goud voor “Sex and the City” en zwart voor “Sex and the City by Night” – hebben een matte afwerking met glanzende accenten. Het krachtige ontwerp van iedere collectie bevat een subtiel roze accent, een kleur die nauw verbonden is met  ‘Sex and the City’

Over Givaudan

Als de nummer 1 in de parfumindustrie, ontwikkelt Givaudan unieke en innovatieve parfumcreaties voor klanten over de hele wereld.  Wat Givaudan onderscheidt van andere bedrijven in de branche, is de focus op passie om succesvol samen te werken met klanten, mede op basis van een gedegen kennis van hun merken en afnemers. Met 82 activiteiten in 45 landen heeft Givaudan een marktaandeel van 25%. Deze leidinggevende positie in de branche wordt ondersteund door de aanwezigheid van sales en marketing op alle belangrijke markten.  

Over JTG Trading

JTG Trading is een onafhankelijke groothandel in A-merken parfums, huidverzorging en luxe cosmetica. Het klantenbestand bestaat grotendeels uit grote ketens. Sinds de oprichting in 1997 is het bedrijf uitgegroeid tot een vooraanstaande, gedreven speler in Europa. JTG is niet alleen actief in Europa, maar ook in Azië, Amerika en Australië. Het bedrijf heeft een speciaal team van professionals en een zeer geavanceerd systeem voor voorraadbeheer. Dit maakt het mogelijk klanten voortdurend de beste service te leveren.

Over HBO® Licensing & Retail

HBO® Licensing & Retail licentieert het merk HBO® officieel voor de ontwikkeling en de merchandising van innovatieve productseries die zijn geïnspireerd op de bekroonde programma’s van het netwerk.  Er zijn producten gecreëerd rondom klassieke series zoals The Sopranos®,  Sex and the City® en huidige hits zoals True Blood® en Entourage®. De producten bestaan onder andere uit kleding, sieraden, digitale en cd-soundtracks, games, boeken en exclusieve premium- collecties in samenwerking met luxueuze designermerken.

Distributie & verkoopprijzen:

De “Sex and the City” Eau de Parfums en bijbehorende bodycare worden gedistribueerd door JTG Trading BV uit Dordrecht.

“Sex and the City” Eau de Parfums:

Beide SATC- geuren zijn verkrijgbaar  vanaf € 12,50 voor 30 ml Eau de Parfum, € 17,50 voor 60 ml,  Eau de Parfum en  € 25,00 voor 100 ml Eau de Parfum.

“Sex and the City” Body collections:

De “Sex and the City” en “Sex and the City by Night” eau de parfums zijn tevens opgenomen in een Body collection, bestaande uit bad- en douchegel, bodylotion, deodorant bodyspray en deodorantstick, en zijn tevens verkrijgbaar in kleine of grote cadeauverpakkingen voor respectievelijk € 15,00 en € 30,00.

Verkrijgbaarheid:

De Eau de Parfums en bijbehorende Body collections van ‘Sex and The City’ zullen eind oktober 2011 als eerste in Nederland, Engeland en via de HBO® – online shop (http://store.hbo.com)

 worden gelanceerd. In Nederland zijn de producten  exclusief verkrijgbaar bij de filialen van ETOS- drogisterijen. Beide 60 ml Eau de Parfums zijn vanaf week 45 en de Goudkleurige Body collection- cadeauverpakkingen (klein en groot) van “Sex and the City” zijn vanaf week 46 exclusief verkrijgbaar bij de filialen van ETOS – drogisterijen.

 

Lees ook:Win win win: Sex and the City parfums
Lees ook:♥’Hello Lover’♥
Lees ook:Sunrise en Sunset
Lees ook:Van top tot teen sexy…
Lees ook:Feestdagencadeaus, beter nu al inkopen!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>