Coty Prestige, een divisie van Coty Inc., heeft aangekondigd een overeenkomst te hebben ondertekend met Nine d’Urso, waardoor zij het gezicht zal worden van Bottega Veneta’s eerste damesgeur, die in september 2011 wordt onthuld.
Nine d’Urso, een Frans-Italiaans model, is de dochter van het bekende Franse mode-icoon Inès de la Fressange en de overledenItaliaanse zakenman en kunsthandelaar Luigi d’Urso. Met deze samenwerking met Coty vertegenwoordigt d’Urso voor de eerste keer een bepaald merk.
“Ik voel me heel vereerd dat Tomas Maier mij uitkoos als verpersoonlijking voor deze eerste damesgeur”, zegt Nine d’Urso. “Ik ben echt heel trots mee te mogen werken aan dit bijzondere project, het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Tomas Maier, de artistieke deskundigen, de parfumeurs en de fotograaf.”
“Ik heb Nine gekozen voor de introductie van deze geur omdat zij iets klassiek elegants heeft en tegelijkertijd toch heel modern is. Zij brengt een bepaald gevoel voor erfgoed over dat zij luchtig maar met respect draagt”, zegt Tomas Maier, Creatief Directeur, Bottega Veneta.
Nine d’Urso heeft getekend voor het verschijnen in ‘print’advertenties van de wereldwijde campagne van de Bottega Veneta geur, gefotografeerd door Bruce Weber. De Bottega Veneta geur, waarvan de naam en de geur op een later tijdstip bekend gemaakt zullen worden, zal vanaf september 2011 verkrijgbaar zijn.
Lees ook:Bottega Veneta presenteert KNOT
Lees ook:H&M gaat ons weer verrassen met topcreaties
Lees ook:Bottega Veneta: ‘When your own initials are enough’.
Lees ook:Chique & lovely: De Bottega Veneta Deluxe Collection
Lees ook:Musthave: Bottega Veneta Purse Spray