Lara Stone doet L’Oréal Paris

laras N&B FYIL’Oréal Paris introduceert met trots de Nederlandse beauty Lara Stone, als haar nieuwe, internationale spokesperson. Lara Stone is een mode icoon met een bovenaardse schoonheid. Haar vrouwelijke rondingen, haar Bardot-achtige silhouet en het sexy spleetje tussen haar tanden hebben haar tot een waar icoon gemaakt. De pure uniciteit en glamour van haar schoonheid, die de fashionwereld totaal overrompelde, hebben haar gebracht naar de top van de modellenwereld.

Ze wordt beschouwd als één van ‘s werelds grootste topmodellen; soms zelfs omschreven als hét “anti – model” door haar uitgesproken uiterlijk en persoonlijkheid in de gestandaardiseerde catwalk omgeving. Na een pauze te hebben gehad, vanwege de bevalling van haar eerste kind, straalt Lara meer dan ooit tevoren en is ze de nieuwe spokesperson van L’Oréal Paris.

“Lara is een modern icoon. Haar rebelse, edgy en sensuele schoonheid hebben haar sterk en succesvol gemaakt. Maar ze blijft ook ongelooflijk oprecht, gevoelig en super grappig! Ik houd van haar eigenzinnige stijl en de manier waarop ze zichzelf onderscheidt op elke modeshow waarvoor ze loopt. Wij zijn erg blij om deze bijzondere vrouw en jonge moeder te mogen verbinden aan ons merk”, zegt Cyril Chapuy (L’Oréal Paris Global Brand President).

Als dochter van een Engelse vader en een Nederlandse moeder, werd Lara op 12-jarige leeftijd ontdekt tijdens een familievakantie in Parijs. Het duurde echter tot 2006 voordat ze werd gekozen om voor Givenchy te lopen tijdens de Fall Couture Show in Parijs. Vanaf toen nam haar carrière een vogelvlucht. Sindsdien heeft ze voor bijna elk groot modehuis gelopen, waaronder Chanel, Prada, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Lanvin en Fendi en werd ze de muze van vele designers.

Lara verscheen in veel reclamecampagnes (ze tekende een exclusief contract voor Calvin Klein) en is te zien in alle grote modebladen. In de loop der jaren ontwikkelde ze een sterke band met Vogue redacteur Carine Roitfeld, die een heel nummer van Vogue aan haar opdroeg. Het was het begin van een lange en gedreven relatie met het internationale blad, waarvan ze maar liefst 10 keer op de cover stond.

“Ik ben zo gevleid om me te binden aan het merk L’Oréal Paris. De kans te krijgen om te zeggen: “Omdat je het waard bent” tegen vrouwen over de hele wereld is een grote eer. L’Oréal Paris is een merk dat altijd heeft begrepen dat schoonheid en persoonlijkheid samengaan. Ik kan mezelf volledig identificeren met de merkwaarden van L’Oréal Paris door mijn eigen geschiedenis en carrière. Schoonheid is een begrip waar je zelf betekenis aangeeft. Het is een krachtige manier om te claimen wie je werkelijk bent”, zegt Lara Stone.

Lara is getrouwd met de Britse acteur David Walliams en werd afgelopen mei op 29-jarige leeftijd moeder. Lara zal het gezicht zijn voor toekomstige grote productinnovaties van L’Oréal Paris in verschillende categorieën, waaronder make-up, haarverzorging en haarkleur. Lara voegt zich bij het rijtje L’Oréal Paris ambassadeurs: Doutzen Kroes, Beyonce Knowles, Eva Longoria, Laetitia Casta, Freida Pinto, Julianne Moore, Hugh Laurie en Jane Fonda.

JulienLutt-

 

Lees ook:Lara Stone boos op Franse Playboy
Lees ook:Lara Stone wordt het gezicht van Euphoria Calvin Klein
Lees ook:Vogue the Book met covermodel Lara Stone in het teken van Love
Lees ook:Lara is het boegbeeld van Euphoria
Lees ook:Doutzen Kroes is mooier dan Sylvie van der Vaart.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>