Amerikaanse mediabedrijven azen al op blogs

Het kon natuurlijk niet uitblijven; in Amerika azen grote mediabedrijven al op succesvolle blogs. Blogs die gemiddeld al meer lezers trekken dan menig regionale krant, en dat is interessant voor mediabedrijven, gezien het feit dat hun eigen online-activiteiten lang niet zo succesvol zijn. Spannende ontwikkelingen, want tsja, het succes van die blogs bestaat natuurlijk wel dankzij heel persoonlijke en zeer onafhankelijke inspanningen (als het goed is). Als blogs ingelijfd gaan worden door zeg, commerciele mediabedrijven, in hoeverre is juist die boeiende veelzijdige en totaal onafhankelijke kijk op zaken dan nog gewaarborgd? Het is in bloggersland namelijk wel de passie van de 'hobbygek' die het succes maakt, en niet het (grote) geld.

Lees ook:2007, de beste blogs volgens beautyblog, deel 6
Lees ook:Kom eten in het restaurant van Glamour Magazine
Lees ook:De themablogs trekken record aantal bezoekers!
Lees ook:Dior snoert Sharon Stone de mond
Lees ook:Heerlijke Pa & Ma-geuren van BOSS!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>