Zijn de billboards met corrigerende lingerie te sexy?

Volgens de NS wel! Die doet de bewegende billboards van Triumph in de ban. De nieuwe animatiebillboards van Triumph  zijn door de NS verbannen van de stations. Wie denkt dat het om wulpse, sexy lingerie gaat, zal vreemd staan te kijken. Shape Sensation is de nieuwe lijncorrectielingerie, die vanaf maandag 26 september door middel van ‘lenticulars’, lcd animatieschermen en een voor lingerie unieke ‘Touch Screen’ uiting worden getoond. De bewegende beelden tonen een model in een jurkje, waarbij geleidelijk zichtbaar wordt wat zij eronder draagt. Geplande plaats van de animatieschermen: de spoorwegstations.  

Deze vernieuwende uiting voor functionele lingerie is door de leiding van de NS verboden. In de ogen van NS hebben bewegende billboards alles weg van een striptease en daar moeten de reizigers voor behoed worden. Rob Brand, directeur van Triumph International, meldt in een reactie: “Het is te zot voor woorden.10 jaar geleden waren er live lingerieshows op de stations. Probleemloos. Wat we nu op een heel bijzondere manier laten zien is het effect dat Shape Sensation heeft op het figuur van een vrouw. Heel mooi, decent, en vooral heel functioneel. Wél verrassend en aantrekkelijk, want dat moet reclame ook zijn. Het heeft niets van doen met een sensueel uitgevoerde striptease. Op de affiches komt een vrouw in beeld met een beha en een highwaist panty. Deze corrigerende slip is de ‘step-in’ anno 2011. Destijds te vinden in de kast van iedere vrouw. Net als Shape Sensation nu, dagelijkse lingerie om je figuur mee te perfectioneren en om je mooi én sexy te voelen.”

In plaats van de bewegende billboards komen er nu statische abri’s op de stations, maar met een kleine guerrilla zorgt Triumph toch voor wat beweging en verrassing voor de reizigers op stations.  

Dinsdag 27 september:                 

Binnenwegplein Rotterdam, tussen 12 en 13 uur (lancering uniek lcd Touch screen)-                    

Centraal Station Amsterdam, tussen 16 en 16.30 uur

Lees ook:Helena Christensens onthult eigen lingeriecollectie
Lees ook:75% van de vrouwen wil een beter figuur
Lees ook:Cocoon Beauty Sanctuary op Heathrow kiest voor Dermalogica
Lees ook:“Help! Mijn buik zit in de weg!”
Lees ook:Je beweegt meer dan je denkt!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>