Dove start eerste geurreclame in Nederlandse bioscopen

Vanaf volgende week donderdag krijgt Nederland voor het eerst een geurreclame in de bioscoop. Dove krijgt de primeur met hun reclame voor de nieuwe Go-Fresh producten. Een paar minuten lang zal de bioscoopzaal naar komkommer en groene thee ruiken.

( Bron: Adformatie nummer 26)

 

Bioscoopreclame-exploitant Jean Mineur Mediavision biedt adverteerders de mogelijkheid hun commercial te laten ondersteuren door een geur, afkomstig uit een zogenaamde geurbox, een apparaat dat met parfumolie elke geur kan nabootsen. De olie wordt gekoppeld aan het aircosysteem van de bioscoop.

De geurcommercial van Dove blijft vier weken lang draaien. Na de filmvoorstelling krijgen bezoekers ook nog een sample van het product uitgereikt. Ursula Hulsmeijers van Unilever legt uit: ‘ Go Fresh is een echt geurconcept. Om die bekend te maken bij de doelgroep hebben we voor deze mooie verassende manier gekozen.'

 

Lees ook:

Dove; hoe verkracht je een natuurlijk vrouwbeeld?

Vintage 55 maakt Aromatherapie T-shirts

Poll-uitslag: Ben jij al parfummoe?

 

 

Lees ook:Unilever stopt met gebruik superdunne modellen. Hoera!!
Lees ook:Unilever (oa Dove) maakt halszaak van verantwoord ondernemen
Lees ook:Geniet van je Me-moment
Lees ook:Lekker bubbelen en film kijken
Lees ook:Dove zoekt stralende 45+ vrouwen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>