Jan Smit scoort

janAmsterdam, maandag 21 juni – Niet alleen het Nederlands Elftal scoort, maar ook C&A en Jan Smit scoren. Met de verkoop van de speciale WK-boxer wel te verstaan. Er zijn inmiddels al meer dan 65.000 exemplaren over de toonbank gegaan bij C&A. Wegens het grote succes zijn ze nu nog maar beperkt verkrijgbaar. De WK-boxers met een rood-wit-blauwe band zijn er zowel voor de heren als voor de kids. Twee weken voor het WK hebben Jan Smit en C&A de J-Style WK-boxer gelanceerd. Jan Smit was een week lang in deze boxer te bewonderen op ABRI’s door heel Nederland. Alle Nederlanders kunnen met deze boxer laten zien dat ze fan zijn van het Nederlands Elftal.
‘Toon je band met Oranje’ is dan ook de titel van de campagne.

 Fotowedstrijd

Aan de campagne is ook een fotowedstrijd gekoppeld in samenwerking met 100%NL magazine. Iedereen wordt uitgedaagd om een ludieke foto te maken met zijn of haar WK-boxer. Dat Nederlanders creatief zijn, blijkt wel uit de inzendingen die tot nu toe binnen zijn. Gelukkig heeft iedereen nog de kans om mee te doen, want inzenden kan tot en met het einde van het WK naar 100%NL magazine. De winnaar van de wedstrijd gaat met drie vrienden en/of vriendinnen naar een concert van Jan Smit en heeft aansluitend een speciale Meet&Greet met Jan.

Lees ook:“Frans Molenaar en Jan Smit best geklede mannen van Nederland”
Lees ook:Hoe bloot willen we Beckham hebben?
Lees ook:Bekende babes geven zich bloot voor Freek Vonk…
Lees ook:Nieuw: boxer die altijd lekker fris blijft
Lees ook:Zou jij een gedragen boxer van Justin Bieber kopen?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>