Probeer het online

moIn Amerika is de virtuele makeover momenteel hot op digitaal beautygebied. Makeover Studio, het virtuele makeoverprogramma van Daily Makeover, biedt een mooi voorbeeld van dit concept. De site verbindt je online met beautyartikelen en is voor beautymerken een nieuwe weg naar de consument. De meerwaarde zit ‘m namelijk in het online uitproberen van de nieuwste make-up trends, hippe haarkleuren en haarstyles, zodat het consumentenbesef en de bereidheid om producten te proberen en uiteindelijk daadwerkelijk te kopen verhoogd kunnen worden.

Bezoekers kunnen hun eigen foto uploaden of uit diverse modellen kiezen. Daarna gaan ze aan de slag om te kijken hoe bijvoorbeeld die kleur oogschaduw er op hun eigen ogen uitziet en of dat kapsel wel bij hen past.

Momenteel zijn er op de Amerikaanse site meer dan 60 beautymerken en uitgevers van internetmedia verbonden aan de virtuele beauty tool, Makeover Studio, en zijn prominent aanwezig op de website, Dailymakeover.com. Op de site zijn de meest geavanceerde virtuele hulpmiddelen voor makeovers te vinden en het biedt de consument een beleving die vergelijkbaar is met een bezoek aan een beautywinkel of warenhuis waar demonstratrices beautyproducten aanprijzen.

Voor meer info: www.dailymakeover.com .
Of kijk voor de Nederlandse versie op: www.styletoday.nl/make-over/ .

Lees ook:Tyra Banks geeft haar beautygeheimen prijs
Lees ook:Vanwege sterkte groei kiest BLOG.nl voor WebAds
Lees ook:Aftellen naar… De Beauty Award
Lees ook:Maak van Beauty.blog nieuws gratis een RSS feed
Lees ook:Nooit meer een beauty-miskoop!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>