Bedrijven ontdekken de kracht van de blogger

Stond er afgelopen vrijdag nog een fantastisch artikel op WWD.com over de toenemende invloed van de blogger, de impact daarvan op de consument, en hoe bedrijven dit in het vizier krijgen en er marketingtechnisch iets mee gaan doen, mijn collega Marieke toog naar Parijs, op uitnodiging van lingeriemerk Passionata. Samen met een handvol andere Europese modebloggers was ze uitgenodigd om een prikkelende show van Passionata bij te wonen.

Marieke rechts, en de meiden van Styletoday en Shopgirl.

 

Lees hier haar verslag.

Lees ook:ShopVIP stylist Bastiaan van Schaik partner in uitverkoop site A merken
Lees ook:Amsterdam Fashion Week juli 2008; de show van Joline Jolink
Lees ook:AIFW: Merel Boers showt tijdens de Modefabriek
Lees ook:Amsterdam Fashion Week begonnen met Off-Schedule
Lees ook:Marieke ontmoet top modejournaille in NY

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>