Grazia Fashion Train is voor herhaling vatbaar!

Op dinsdag 11 oktober heeft de eerste editie van de Grazia Fashion Train by NS Hispeed plaats gevonden. Via Grazia’s Facebook Fashion Quiz konden Grazia-lezeressen hun fashion kennis testen en daarmee een plekje in de Fashion Train veroveren. De eersteklas Grazia-coupé vertrok van Amsterdam Centraal naar shopping- en modewalhalla Parijs. Aan boord bevonden zich, naast tien gelukkige Grazia Fashion Quiz winnaressen en hun vriendinnen, Grazia’s hoofdredacteur Hilmar Mulder, Beertje van Beers, Jennifer Ewbank, Liza Sips, Marvy Rieder en het voltallige Grazia stylingteam.

Facebook & Fashion: a match made in heaven

De Fashion Train is een social media concept dat naadloos aansluit bij Grazia. De actie werd in magazine aangekondigd en via Twitter en Facebook met succes gehypet. De afgelopen weken speelden Grazia lezeressen in teams mee met de Grazia Facebook Fashion Quiz. Tien Grazia lezeressen – en hun Facebook vriendinnen – met de meeste fashion kennis wonnen twee tickets voor Grazia’s Fashion Train by NS Hispeed. Grazia’s hoofdredacteur Hilmar Mulder: “De combinatie Grazia – fashion -  Parijs ligt voor de hand en NS Hispeed geeft ons de mogelijkheid dat met de Grazia-lezeressen te delen. Dit modefeestje is zeker voor herhaling vatbaar”. In de eersteklas coupé krijgen de aanwezige fashionista’s onder het genot van champagne en cupcakes een professionele make-up touch-up. Vervolgens wordt er geluncht bij Ralph’s met Yfke Sturm. Met de voor deze gelegenheid speciaal geproduceerde Grazia Fashion Guide in de hand wordt vervolgens door alle aanwezigen naar hartelust geshopt in de Franse fashion metropool.
Over Grazia

Grazia is de eerste fashion glossy van Nederland en één van de snelst groeiende tijdschriften voor vrouwen. Grazia is meer dan een glossy. Zo vond op zondag 4 september 2011 onder grote belangstelling van duizenden bezoekers de vierde editie van de Grazia PC Catwalk plaats, een groots opgezette modeshow met 100 modellen en een 320 meter lange catwalk, dwars door de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. Met het nieuwe initiatief ‘Fashion Train’ zet Grazia zich definitief op de kaart als innovatieve en vooruitstrevende glossy. www.grazia.nl

Lees ook:Via Facebook met eerste Nederlandse Fashion Train van Amsterdam naar Parijs
Lees ook:Hoe goed gestyled ben jij?
Lees ook:Yolanthe Sneijder-Cabau is goddelijk
Lees ook:Botox minder populair dan gedacht
Lees ook:Grazia geeft Louboutins weg

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>