Collega Marieke bewijst ook de impact van modeblogs

Dat de lifestyle industrie niet meer om kwaliteits-bloggers heen kan, werd niet alleen duidelijk toen ik als beautyjournalist met 15 jaar expertise, met mijn blog exposure kreeg bij de Olaz tv-reclames die nu uitgezonden worden, ook mijn collega Marieke Ordelmans laat zien dat het bloggen over mode zijn vruchten afwerpt. Ze studeerde op het fenomeen overigens ook af en werd beloond met een 9. Docenten waren flabbergasted dat ze zo'n innovatief onderwerp had aangedurfd en daarvoor ook drie weken lang naar het walhalla van het modebloggen -New York- was afgereisd. Op haar blog lees je er meer over!

Lees ook:In Rusland was borstvergroting met kadaver-vet niet ongewoon
Lees ook:Amsterdam Fashion Week begonnen met Off-Schedule
Lees ook:Boots no 7 serum veroorzaakt ook gekte in US
Lees ook:Olaz creeert hype met nieuwe Regenerist creme
Lees ook:Project Catwalk: Ramiro vertelt zijn verhaal

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>