Nou je moet wel heel snel kijken, wil je begrijpen waar de reclamecomissie in de UK zo’n punt van maakt.
Beyoncé’s commercial van het nieuwe parfum Heat is namelijk veelbesproken in Engeland. De reclame zou aanstootgevend, seksueel geladen én niet geschikt voor jonge kijkertjes zijn. Om die reden heeft de reclamecommissie aldaar besloten dat de commercial met Beyoncé pas na 19.30 uur ‘s avonds op televisie getoond mag worden. Ik vind het enigzins overdreven….
Beyoncé Heat is een bloemig, fruitig en houtachtig parfum met de geur van verleidelijke sensuele bloemen.
De topnoten: rode vanille-orchidee, magnolia, neroli, roze perzik.
De hartnoten: kamperfoelienectar, bitterkoekjes, muskus.
De basisnoten: reuzenpijnboom, tonkabonen, amber.
De prijzen:
Eau de parfum 15 ml - €16,00
Eau de parfum 30 ml - €26,00
Eau de parfum 50 ml – €36,00
Shower Gel 200 ml - €12,50
Body Lotion 200 ml - €12,50
Deodorant 150 ml - €12,50
Lees ook:Beyoncé lanceert sexy parfum
Lees ook:Ruik net zo lekker als Mrs.Carter
Lees ook:Midnight Heat is net zo sexy als Beyoncé zelf
Lees ook:Gegarandeerd aandacht met ‘Heat Rush’
Lees ook:Dolce & Gabanna’s Dolce….is een parfum om van te houden
Wat een preutse reactie in Engeland! Niets gewend die Britten!
inderdaad Louise, het gaat echt nergens over, er is bijna niets te zien!