‘De Nederlandse vrouw is klaar voor echte frisheid’.

‘De Nederlandse vrouw is klaar voor echte frisheid’. Dit blijkt uit onderzoek van Chilly. Het van oorsprong Italiaanse merk voor intiem hygiëne bij vrouwen is sinds mei verkrijgbaar in Nederland en daagt vrouwen in haar introductiecampagne uit om echte frisheid ‘van onderen’ te ervaren.  In een online onderzoek over intiem hygiëne onder (jonge) vrouwen gaf 40% van de ondervraagden aan een product speciaal voor haar intieme delen te gebruiken. Andere middelen zijn water, zeep of douchegel. Want – zo blijkt uit het online onderzoek – intieme hygiëne is voor 2/3 van de vrouwen een taboe, ze bespreken dit niet met vriendinnen. Terwijl het wassen van de ‘flamoes’, ‘muts’, ‘poes’, ‘doos’ en ‘mijn ding’ – zoals de vrouwen in het onderzoek hun vagina noemen –

in bijvoorbeeld Italië een doodnormaal onderdeel in het (dagelijkse) doucheritueel is. Italiaanse vrouwen geven ruim 4,5 keer zoveel uit aan speciale wasemulsies en verfrissingsdoekjes. Echter, de Nederlandse vrouwen die na het online onderzoek een sample Chilly gel kregen om thuis te gebruiken, zijn enthousiast: een ruime meerderheid (83%) van dit testpanel ervaart een opfrissing van haar ‘benedenboel’ als positief.

Lees ook:Chilly voor de dagelijkse intieme verzorging
Lees ook:Overal en altijd fris, ook op vakantie
Lees ook:Kruiden kunnen wonderen doen voor vaginale hygiëne
Lees ook:Overal zo fris als een hoentje…
Lees ook:Hoe word je een winterbeauty?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>