Imogen Poots en Camille Rowe poseren voor Chloe

Coty Prestige, een divisie van Coty Inc., maakt vandaag bekend een overeenkomst te zijn aangegaan met Imogen Poots en Camille Rowe Pourcheresse. Zij zijn de nieuwe gezichten zijn in de advertentiecampagne van Chloé Fragrances die in september 2011 wereldwijd van start gaat.Imogen Poots is één  van Engeland’s meest veelbelovende, jonge topactrices. In 2006 schitterde ze in “V for Vendetta”, een rol die haar internationaal enthousiaste kritieken opleverde. In 2007 werd Imogen Poots geprezen voor haar rol in de thriller “28 weeks later” waarvoor ze genomineerd werd als Most Promising Newcomer bij de Britisch Independent Film Awards. In 2009 verscheen ze, naast Michael Douglas en Susan Sarandon, in “Solitary Man”. Dit jaar speelt ze, naast Colin Farrell, de hoofdrol in “Fright Night”, een film geregisseerd door Craig Gillespie. Door de ondertekening van de overeenkomst met Coty zal Imogen Roots voor de eerste keer een merk vertegenwoordigen. 

Camille Rowe Pourcheresse is een jong Frans model en actrice. Ze is door bekende fotografen zoals Karl Lagerfeld, Bruce Weber, Paolo Roversi en Jean Baptiste Mondino, gefotografeerd. In 2010 regisseerde Romain Gavras haar naast Vincent Cassel voor zijn film “Our day will come”.

Deze twee getalenteerde jonge vrouwen, beide 21 jaar jong, zijn met hun onbegrensde energie en aanstekelijke gedrevenheid de nieuwe gezichten van de Chloé parfum advertentiecampagne die geschoten is door Inez Van Lamsweerde en Vinoodh Matadin. “Ik ben echt trots om mee te werken aan dit fantastische project, een campagne die het mogelijk maakt om verschillende uitingen van persoonlijkheden te laten zien”, zegt Imogen Poots. Camille Rowe Pourcheresse verklaart: “Ik ben erg vereerd door Chloé te zijn uitgekozen om het gezicht te zijn van het iconische Chloé parfum.

“Imogen Poots en Camille Powe Pourcheresse zijn de perfecte keuze om de tijdloze en iconische Chloé parfum te vertegenwoordigen. Ze belichamen beide het verleidelijke en moderne facet van het parfum”, zegt Françoise Mariez, Senior Vice President International European Marketing Licenses, Coty Prestige

Lees ook:Reminder: l’eau de chloé
Lees ook:Clémence Poésy in zee met Chloé Fragrances
Lees ook:Fris als de lente: l’eau de chloé
Lees ook:Yes! De My Little Chloé´s zijn er weer!
Lees ook:DUITSE ACTRICE WORDT HET GEZICHT VAN JIL SANDER’S NIEUWE DAMESGEUR

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>