Nivea zet Moeders in het zonnetje

niveaExclusief voor Moederdag brengt NIVEA een limited edition van het bekende Blauwe Blik NIVEA Crème uit. De bijzondere blikken zijn versierd met verschillende hartenpatronen en zijn speciaal ontworpen als een cadeau voor moeders.Moeders en NIVEA

Van april tot en met juni verdwijnt het welbekende effen Blauwe Blik tijdelijk uit de schappen en wordt het vervangen door een speciale limited Moederdageditie. Hiervan zijn er slechts 350.000 gemaakt. “Moeders en NIVEA zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden,” vertelt Annemieke Poot, Product Manager van NIVEA. “Dat komt met name doordat bijna iedereen wel jeugdherinneringen heeft aan het Blauwe Blik NIVEA Crème. Deze speciale editie is een prachtig cadeau waarmee je je moeder kunt laten zien hoeveel je om haar geeft.”

Moeders in het zonnetje

Behalve dat kinderen hun moeders kunnen verrassen met het speciale NIVEA-cadeau, is er op de website www.elkedagmooi.nl een extra mogelijkheid om ze in het zonnetje te zetten. Vanaf 28 april krijgen bezoekers de mogelijkheid om te vertellen waarom hun moeder de mooiste is. De vijf beste, leukste of meest ontroerende verhalen winnen een schoonheidsbon ter waarde van € 70,-. Elkedagmooi.nl is een online platform van NIVEA waar advies kan worden opgevraagd over het uiterlijk, het innerlijk geluk en het verbeteren van de persoonlijkheid. Bovendien bloggen de NIVEA-coaches Esther, Kas en Ernestine over zaken die ze in de dagelijkse praktijk tegenkomen en waarmee ze mensen kunnen helpen.

Het blauwe icoon

Het NIVEA Crème Blik is al bijna honderd jaar te koop en door het lange en blijvende succes een icoon te noemen. Jaarlijks gaan er 1,5 miljoen blikken over de toonbank en dat zijn er gemiddeld vierduizend per dag. Bovendien is het blik in februari 2010 bekroond met een All Time Classic Award door de Vereniging van Cosmetica Journalisten. Sinds het ontstaan van het product is het recept altijd hetzelfde gebleven. De milde verzorging maakt het product bruikbaar voor het gezicht, lichaam, handen en voeten en geschikt voor ieder huidtype wat behoefte heeft aan een rijke verzorging.

 

Het NIVEA Hartenblik (150 ml) is vanaf april verkrijgbaar in vier varianten voor een consumentenadviesprijs van € 1,99.

Lees ook:Het nostalgische Niveablik
Lees ook:Love on top in een blikje
Lees ook:Limited edition blikken Nivea crème met persoonlijke fotomomenten
Lees ook:‘Nivea crème werkt beter dan peperdure crème’
Lees ook:NIVEA bestaat 100 jaar en viert feest!

2 Reacties // Reageer

2 thoughts on “Nivea zet Moeders in het zonnetje

  1. Roseanne

    Waar zijn deze blikken te koop??
    Groetjes

      /   Reply  / 
    1. monika

      bij het kruidvat, de etos….etc dat soort zaken

        /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>