Lieke van Lexmond en Jan Kooijman blijken bijzonder magnetisch

Onderzoek van Mexx Fragrances onder 680 Nederlanders heeft een aantal interessante bevindingen over  magnetische aantrekkingskracht opgeleverd. Nederlanders van 16 jaar en ouder werden onder andere gevraagd welke symptomen zich voordeden bij een magnetisch moment en welke bekende Nederlander onweerstaanbaar is.
Jan Kooijman en Lieke van Lexmond blijken de grootste aantrekkingskracht te hebben. Het onderzoek werd uitgevoerd ter introductie van de nieuwe geur Mexx Magnetic.
 
Dichtklappen tot zweethandjes
Uit het onderzoek blijkt dat Nederlanders bekend zijn met een magnetisch moment, want 86% heeft dit weleens meegemaakt. Maar liefst 1 op de 4 mannen heeft zo’n magnetisch moment zelfs meer dan 5 keer meegemaakt in zijn leven. Bij vrouwen ligt dit percentage lager (15%). Kwalen die hierbij voornamelijk voorkomen zijn dat mensen dichtklappen (38%) en/of een rood hoofd krijgen (27%). Bij een kwart van de mensen breekt het zweet ze uit of gaat juist te veel praten.
 
4 op de 10 Nederlanders dacht dat de magnetische aantrekkingskracht wederzijds was. Top 3 kwalen die opvielen bij de tegenpartij waren:
1.  te veel praten (27%)
2. een rood hoofd krijgen (22%)
3. dichtklappen (19%)
 
Van magnetisch moment tot langdurige liefde
In meer dan de helft van de gevallen (55%) heeft het magnetische moment nog een vervolg gekregen, van een kus (8%) tot een one-night-stand (3%) en voornamelijk een langdurige relatie (31%).  Bij vrouwen heeft het iets vaker tot een langdurige relatie geleid (36%) in vergelijking met mannen (27%).
 
Lieke van Lexmond en Jan Kooijman blijken bijzonder magnetisch
Ongeveer 4 op de 10 Nederlanders geeft aan weleens een magnetische aantrekkingskracht te hebben gevoeld voor een bekende Nederlander. Mannen hebben dit aanzienlijk vaker meegemaakt dan vrouwen (49% versus 27%). Van de bekende vrouwen wordt vooral Lieke van Lexmond aantrekkelijk gevonden en van de bekende mannen Jan Kooijman. Van het zangduo Nick&Simon wint Simon het van Nick. 
 
Dat gebeurt ook in films…
Ook in een aantal films is duidelijk sprake van een magnetisch moment. De films waarbij dit het meest tot de verbeelding spreekt blijken Titanic, Dirty Dancing en Ghost. De keuze voor een bepaalde film lijkt echter wel generatiegebonden. Titanic is vooral populair onder tieners en twintigers en Dirty Dancing bij 30-plussers.
 
Mexx Magnetic
De Mexx Magnetic geuren zijn de frisse, moderne en sexy nieuwe geuren voor hem en haar die je meenemen naar dat moment waarop je echte aantrekkingskracht voelt. Dit gebeurt niet alleen in films, maar ook in het echt. Beide geuren hebben dezelfde sprankelende opening als de rush van emotie die met aantrekkingskracht gepaard gaat. De geuren zullen elke keer dat je ze draagt je dag een tikje spannender maken – want wie weet tot wie je je ineens aangetrokken voelt?
 
Assortiment
 
Man:
Eau de Toilette 30ml                       € 16,00   
Eau de Toilette 50ml                       € 24,00
Eau de Toilette 75ml                       € 33,00
Shower Gel 150ml                          €   8,95
Deo Spray 150ml                            €   8,95
 
Woman:
Eau de Toilette 15ml                       € 16,00
Eau de Toilette 30ml                       € 24,00
Eau de Toilette 50ml                       € 33,00
Shower Gel  150ml                         €   8,95
Body Lotion 150ml                         €   8,95
Deo Spray 150ml                            €   8,95*
 
*Bovenstaande prijzen zijn advies verkoopprijzen, de retailer bepaalt de uiteindelijk verkoopprijs.
 
Mexx Magnetic is verkrijgbaar vanaf maart 2011

Lees ook:Lekker fresh 2012 in….
Lees ook:IJskoude zomergeuren van MEXX
Lees ook:HOE FRIS ZIJN NEDERLANDERS ?
Lees ook:Wordt Lieke de nieuwe Bondgirl?
Lees ook:Lieke had moeite met de titel ‘Lelijke Eendjes’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>