Rihanna en NIVEA vieren ‘100 years Skincare for Life’

Beiersdorf bereidt zich voor op toekomstige groei en herpositioneert het merk NIVEA voor haar 100ste verjaardag. Met de business strategie ‘Focus on Skin Care. Closer to Markets.’, concentreert het bedrijf zich op haar kernkwaliteit huidverzorging, waarin NIVEA centraal staat. Het merk kondigt vandaag haar plannen aan voor het 100-jarig bestaan, welke bestaan uit een serie van wereldwijde activiteiten die gedurende het jaar plaats zullen vinden en in mei van start gaan. Hieronder vallen een omvangrijke marketingcampagne, globaal afgestemde point of sale activaties en een cross-mediale digitale consumentencampagne die zich focust op een jongere doelgroep. De wereldwijde viering wordt ondersteund door significante extra investeringen.

Voor miljoenen mensen over de hele wereld is het vertrouwde NIVEA-merk al decennialang een belangrijk product in hun huishouden. Hierdoor heeft het merk vele loyale consumenten opgebouwd. Terwijl NIVEA haar eeuwfeest viert toont ze niet alleen een eerbetoon aan haar rijke erfgoed, maar kijkt hiermee tevens vooruit naar de volgende generatie fans. Dit doet ze door het wereldwijde muziekicoon Rihanna in te zetten voor haar verjaardagscampagne.

NIVEA zal een internationaal ‘Bedank-event’ organiseren om het 100-jarig bestaan samen met consumenten over de hele wereld te vieren. Bovendien zal een grote huidverzorging-toer in 75.000 promotiegebieden de detailhandel over de hele wereld bereiken. Dit moet naar verwachting voor 13 miljoen consumentencontacten zorgen.

“Over de afgelopen 100 jaar heeft NIVEA, dankzij het vertrouwen van onze consumenten, wereldwijd een iconische status opgebouwd als huidverzorgingsexpert. Wij zijn trots dat Rihanna NIVEA support in onze festiviteiten en meehelpt met het bouwen aan een nieuwe generatie fans.”, aldus Markus Pinger, lid van de Raad van Bestuur van Beiersdorf, verantwoordelijk voor Brands.

 Als uiting van de betrokkenheid van Beiersdorf om direct in contact te staan met consumenten en om 100 jaar better skin care te vieren, zal NIVEA Rihanna’s tour sponsoren. Deze tour vindt in heel Noord-Amerika en Europa plaats vanaf eind mei. De multi-stedentour zal consumenten betrekken door middel van NIVEA-kanalen en de social media kanalen in eigendom van Rihanna en zal bestaan uit diverse NIVEA-branded activaties. Het concert van Rihanna zal 9 november in het Gelredome in Arnhem plaatsvinden.

 Over Beiersdorf AG
Cosmeticabedrijf Beiersdorf AG is gevestigd in Hamburg, Duitsland, en heeft meer dan 19.000 werknemers wereldwijd. Haar omzet in 2010 bedroeg €6.194 miljard. Het bedrijf is genoteerd op de DAX sinds December 2008. Beiersdorf’s NIVEA is ’s werelds grootste huidverzorgingsmerk*. Andere namen in haar succesvolle internationale merkenportefeuille omvatten Eucerin, La Prairie, Labello, 8×4 en Hansaplast. Dochteronderneming tesa SE is één van ’s werelds meest toonaangevende producenten op het gebied van zelfkleefproducten en systeemoplossingen voor de industrie, ambachtelijke bedrijven en consumenten. Beiersdorf heeft bijna 130 jaar ervaring wat betreft huidverzorging en is bekend om haar innovatieve en hoogwaardige producten.

* Bron: Euromonitor

Lees ook:Dans met Rihanna in een clip
Lees ook:Gratis: een Rihanna NIVEA mini blikje
Lees ook:NIVEA bestaat 100 jaar en viert feest!
Lees ook:Musthaves: Nivea Limited Editions
Lees ook:‘Nivea is de beste!’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>