Stukje bij beetje krijgen fabrikanten door dat je meer met humor bereikt dat met serieuze boodschappen. Voor mannenproducten wordt het al steeds meer gedaan, nu voor vrouwen nog! De Amerikaanse website van Philips voor scheerproducten werd half april voor de Webby Awards genomineerd. En niet voor niets: de website voor scheerapparaten is erg grappig. Een Amerikaanse dude die in een badjas de scheerproblemen uit de doeken doet, geestige testimonials, naast natuurlijk info over de apparaten zelf. Origineel gedaan. We want more of this!
Lees ook:Spicegirl “in de steigers”
Lees ook:Shampoo: verschillende merken, dezelfde inhoud
Lees ook:Olijfolie houdt Paay jong
Lees ook:Chirurg Edwin van Onselen vergeeft Netwerk-journalisten
Lees ook:Bridget baalt van negatieve berichten
Ik heb altijd met een Coolskin geschoren maar ben nu over gegaan naar de mesjes. Vond het met het scheerapparaat altijd warm worden op de huid. Nu ik de nieuwe Fusion mesjes ben gaan gebruiken merkte ik dat het sneller, glader (en ook langer glad blijft) dan met een apparaat.
Dus voor mij toch echt de mesjes!