Veel shampoomerken beloven van alles. Maar welke maken hun beloften waar?
Om de meningen van gebruiksters te horen, heeft John Frieda® de recent vernieuwde Luxurious Volume lijn laten testen door 200 vrouwen in Nederland. De resultaten van het testpanel zijn uitzonderlijk positief: 98% is zeer tevreden over de producten. “Het fijne van de producten is dat ze elkaar versterken waardoor je voelbaar meer volume in je haar hebt en dat zie je ook”, aldus een van de testpanelleden.
97% geeft aan dat het haar her voller uitziet
93% ervaart voelbaar voller haar
97% zou de producten aanbevelen aan een vriendin
91% is van plan om de producten te blijven kopen in de toekomst
De Luxurious Volume lijn, bestaande uit zeven verschillende producten, is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met fijn, futloos haar en zorgt voor voelbaar en zichtbaar natuurlijk volume. Consumentenadviesprijs per product: € 9,14.
Lees ook:Föhn droomvolume in je haren dankzij Blauwe Lotus
Lees ook:Get the Look!
Lees ook:Keune heeft nu ook een droogshampoo
Lees ook:Mascara belooft negen x meer volume
Lees ook:Geef je lokken body