Make-up trend najaar 2010: ‘Barely There’- make-up!

image002Paula’s Choice Barely There Sheer Matte Tint (met SPF 20) zorgt voor een puntgave make-upbasis!  ‘Barely There’ oftewel  zo naturel mogelijk, is dé nieuwe trend voor dit najaar en komende winter als het gaat om je make-upbasis. De kunst hierbij is om je foundation dusdanig subtiel, puntgaaf en zorgvuldig aan te brengen, dat het lijkt alsof je helemaal geen make-up draagt. Paula’s Choice, de huidverzorgingslijn van Paula Begoun, biedt hiervoor met Barely There Sheer Matte Tint (met SPF 20) hét aangewezen trendproduct!
 
Een subtiele, natuurlijke look doet het goed komend najaar. De Amerikaanse VOGUE wijdde er onlangs een artikel aan (met als kop ‘A New Light’) en ook bij de diverse catwalkshows voor komend najaar was de ‘flawless skin’ veelvuldig te zien. Met een vochtig make-upsponsje en een dun laagje van de juiste foundation, die je dun en vloeiend aanbrengt, creëer je in een handomdraai een natuurlijk ogende basis mooi dun, vloeiend en vrijwel onzichtbaar aanbrengen.
 
 Paula’s Choice Barely There Sheer Matte Tint SPF 20 (€ 16,95/30 ml)
 
Paula’s Choice Barely There Sheer Matte Tint zorgt voor een mooie egale teint en een frisse en natuurlijke uitstraling. Deze licht romige, vrijwel transparante formule voegt precies de juiste dekking en net een vleugje kleur toe, voor een natuurlijk ogende make-upbasis De gladde, satijnmatte finish en vederlichte textuur voelen geweldig aan. De formule beschermt de huid tegen schadelijke UV- stralen in de herfst- en winterzon dankzij breed spectrum titanium dioxide en zinkoxide- zonnefilters met een SPF 20. De formule is vrij van parfum en salicylaten en is verkrijgbaar in vier zachte, transparante en natuurlijk ogende tinten, waarvan ‘Sheer Neutral’ bij de meeste huidtinten zorgt voor het meest natuurlijke ‘barely there’-effect!
 
 
Paula’s Choice Europe & Pink Ribbon
 
Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij stellen alles in het werk om het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen. Zij willen dat iedereen weet wat de risicofactoren zijn voor het krijgen van borstkanker en dat borstkanker vroegtijdig wordt ontdekt. Hiervoor hebben zij geld nodig. Dit geld gebruiken ze voor het ondersteunen van onderzoeken die erop gericht zijn de kans op het krijgen van borstkanker te verkleinen en borstkanker zo vroeg mogelijk te ontdekken. Ook gebruiken ze dit geld voor het verbeteren van de zorg voor borstkankerpatiënten en hun naasten. Van alle verkochte exfoliants van Paula’s Choice die in de maand oktober 2010 via www.paulaschoice.nl worden verkocht, zal 10% van de opbrengst worden gedoneerd aan de Stichting Pink Ribbon.

Lees ook:Paula’s Choice Europe & Pink Ribbon
Lees ook:Paula’s Choice steunt Pink Ribbon
Lees ook:Etos steunt Pink Ribbon met een recordbedrag
Lees ook:Fantastisch fijne foundations
Lees ook:Lak je ‘pink’ pink en toon jouw sympathie aan Pink Ribbon!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>