De een is zilver, de ander blinkend goud. Maar voor de rest zijn er weinig verschillen te ontdekken bij de nieuwe herenparfums van modehuizen Paco Rabanne (het was 40 jaar geleden!) en Kenzo. De flessen zijn robuust, zwaar en mannelijk met een knipoog naar het luxe leven en de geur van beide parfums is verleidelijk zoet. 1 Million en KenzoPower worden echte must-have parfums voor het najaar. Let maar op! Bekijk hieronder ook de nieuwe commercial voor de Rabanne-geur.
1 Million van Paco Rabanne
Het is lang geleden dat modehuis Paco Rabanne met een nieuwe herengeur kwam, maar nu is 'ie er dan eindelijk. 1 Million is volgens Paco Rabanne een vreemde geur met een goede vibratie. Vreemd vinden wij hem niet, wel erg lekker. Het parfum heeft een frisse zoetheid met topnoten als grapefruit, munt en bloedmandarijn maar het hart van het parfum is warm en sensueel met rozen, kaneel en akkoorden van leer, wit hout en amber.
Zie hier de gelikte 10 seconden commercial van 1 Million by Paco Rabanne.
KenzoPower van Kenzo
Kenzopower gaat over de kracht van een bloem. Geen bloem in het bijzonder, maar meerdere. Olivier Polge, parfumeur van Kenzo, omschrijft het zelf als een abstracte bloemachtigheid. ‘Het is geen roos. Noch jasmijn noch fresia. Maar een gevoel.' De denkbeeldige bloem in het parfum wordt versterkt met een stimulerende noten als specerijen en citrusschil en meer mannelijke houtachtige ambernoten. Een eenvoudig maar gevoelig parfum.
Lees ook:
Kenzoparfums viert feest in Parijs
Man tevreden over Lancome's Renery 3D creme
Aedes de Venustas; geurtempel in New York
copyrights: www.moniquelindeboom.nl
Lees ook:Omdat je goud waard bent…
Lees ook:Lieve moeders verdienen Paco Rabanne en Nina Ricci
Lees ook:1 MILLION voor hem….
Lees ook:Geld over? Koop ‘n miljonairsparfum van € 40.000!
Lees ook:Lady Million
Dat zijn nogal exotische topnoten. Een unieke geur in dat opzichte,
Ga hem gauw uitproberen.