Bad hairday’s zijn verleden tijd met Bumble and Bumble

Ooit gehoord van het haarmerk Bumble and Bumble? Zo niet, dan wordt het hoog tijd! Het merk is namelijk Hot and Happening in Amerika en stylisten die backstage werken bij fashionshows en fotoshoots zijn grootverbruikers. Inmiddels is Bumble & Bumble ook bezig met het veroveren van de Europese markt en dat lukt ze aardig.

 

Wat maakt Bumble and Bumble nou zo bijzonder? Volgens Tommy Hagen van kapperszaak Tommy'z Toko in Amsterdam komt het omdat alle producten ontwikkeld zijn om met elkaar te mixen and matchen. Maar ook het feit dat één product meerdere effecten creëert en geschikt is voor verschillende types haar, maakt het merk tot een succes.

Nieuw in het uitgebreide assortiment is Bumble & Bumble's hairpowder. Dit poeder is er in alle haartinten en is perfect voor het overbruggen van de periode tussen twee kappersafspraken. Het kleurt niet alleen je wortels bij, maar zorgt ook dat je haar beter te stylen is dankzij een droge, olievrije basis.

De producten van Bumble and Bumble zijn verkrijgbaar via B Salons (van topkapper Andy Uffels)en sinds deze week ook bij Tommy'z Toko in Amsterdam. Kijk voor alle producten en zéer handige gebruiktips op www.bumbleandbumble.com

Lees ook:Get that ‘Brigitte Bardot-ish’ volume
Lees ook:Sex and the City: Zo krijg je Carrie-krullen
Lees ook:Make-up Bobbi Brown pas in oktober te koop!
Lees ook:Solo en Mark van Westerop zijn niet meer weg te denken uit de top van haarstylisten in Nederland
Lees ook:‘Viswijf’ Judith Osborn gaat internationaal

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>