Oranje is hét, ook voor Doutzen!

L’Oreal Paris houdt net zoals de rest van Nederland van ORANJE. Voor hun nieuwe beauty campagne hebben ze wederom gekozen voor Nederlands beste exportproduct én kersverse moeder, Doutzen Kroes. Zij is in deze campagne te zien in een close-up foto met oranje als themakleur. De beeldschone mama showt de nieuwe lippenstift en nagelak N°410. Het staat haar prachtig ook!

Lees ook:Victoria’s Secret kiest weer voor een nederlandse babe
Lees ook:Likken aan Doutzen…
Lees ook:Doutzen was here……
Lees ook:Doutzen naakt
Lees ook:Welke bekende Dutch mama maakt de leukste selfies?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>