Van top tot teen AMANDO

De lijn Amando , ja die voor mannen die al héél lang bij velen zéér geliefd is, heeft onlangs een eigentijdse metamorfose ondergaan. De uitstraling is stoerder geworden én er zijn een drietal nieuwe geurlijnen Amando Bravery, Amando Identity en Amando Luxury aan het assortiment toegevoegd. Er is nu een Amando geur voor iedereen, of je nu jong bent of wat volwassener, ér is er altijd wel één die je aanspreekt. Het fijne van Amando is dat de producten zeer betaalbaar zijn. Het vernieuwde Amando assortiment bevat voor elke geurvariant 2 aftershaves van 50- en 100ml, een eau de toilette van 50ml, een body deodorant van 150ml en een bijpassende shower gel van 200ml. De heren kunnen zich nu dus van top tot teen met Amando verzorgen. Je hebt nu Amando Noir (fris en kruidig), Amando Mystery (Fris en exotisch), Amando Blue Ocean (fris, sportief en klassiek), Amando Bravery (robuust en krachtig), Amando Identity (fris met lavendel) en Amando Luxury (fris en mysterieus).

Amando wordt bij de supermarkt, drogist en het warenhuis verkocht. Vanaf € 3,99.

Lees ook:Silver Shadow Deo is 100% fris en streepvrij
Lees ook:Geuruitbreiding bij AMANCE
Lees ook:GUCCI GUILTY gaat voor de complete ervaring
Lees ook:Hul jezelf van top tot teen in Brazil Nut
Lees ook:Vernieuwend: Lacoste werkt met ‘Time Release Technology’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>