Philips scheerapparaten in docusoap over Formule 1 raceteam

Philips Shavers in docusoap

Philips Shavers en Eurosport lanceren een pan-Europese crossmediale campagne met ‘advertiser-funded content'. De sponsoring van het Williams F1 team door Philips Shavers wordt door deze campagne verder versterkt. Rondom het AT&T Williams F1 team heeft Eurosport de docu-soap 'The Factory' ontwikkeld. De eerste aflevering van dit innovatieve programma is vandaag om 19:30 uur op Eurosport te zien. In deze docu-soap neemt Eurosport een kijkje in de keuken van dit Formule 1 team. 'The Factory' speelt een centrale rol in de Philips Shavers pan-Europese crossmediale campagne op het Eurosport multimedia platform. De zender zendt tussen april en november tien afleveringen van 26 minuten uit, die worden aangevuld door een groot aantal F1 vignetten (korte programma's). Als aanvulling op de traditionele spot advertising, heeft Eurosport een televisiespot en een online MPU voor 'The Factory' ontwikkeld om de Philips Shavers wereldwijde competitie voor consumenten te promoten. Deelnemers aan deze mondiale wedstrijd maken kans in een echte Williams F1 wagen te rijden.

Bron: Reclameweek

 

Lees ook:Online afslanken
Lees ook:Deze chicks zijn de nieuwe ‘mooi-makers’
Lees ook:‘Fashion secrets’
Lees ook:Bekend Nederland omarmt dé Philips Lumea
Lees ook:Hou je van je huid, dan voed je haar met Huni-soap van honing

1 Reacties // Reageer

One thought on “Philips scheerapparaten in docusoap over Formule 1 raceteam

  1. Ladyshave

    Zeer goede actie van Philips destijds. Ze zijn altijd goed bezig.. zo ook weer met de nieuwe Ladyshaves!

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>