Musthave: Coca-Cola light Tattoo fles

Coca-Cola light fans en fashionista’s hebben er reikhalzend naar uitgekeken en dit weekend wordt het wachten beloond: de derde fles uit de Coca-Cola light limited edition collection by Jean Paul Gaultier is vanaf zondag 1 juli exclusief te koop bij de Bijenkorf. De Tattoo fles is een weergave van Jean Paul Gaultier’s voorliefde voor body art en maakt de unieke Coca-Cola light limited edition collectie compleet.

Begin dit jaar benoemde Coca-Cola light Jean Paul Gaultier tot Creative Director van het merk. In deze rol heeft de wereldberoemde modeontwerper zijn unieke stijl losgelaten op de iconische flesjes van Coca-Cola light. In april zagen we zijn signatuur al terug in de ‘Night & Day’ ontwerpen, in de vorm van de beroemde blauwwitte strepen in het ‘Day’ ontwerp en het korset met kegelvormige BH-ontwerp in de ‘Night’ variant. Zondag wordt de Tattoo fles aan deze collectie toegevoegd. Deze derde en tevens laatste fles uit de collectie is van top tot teen gehuld in een design dat doet denken aan de bekende catwalk collecties van de modeontwerper en daarmee de must-have voor elke fashion addict.

De Tattoo fles zal slechts in gelimiteerde aantallen verkrijgbaar zijn in de verschillende filialen van de Bijenkorf. Hiermee is de Tattoo fles een collector’s item voor iedereen die van fashion houdt.

Lees ook:Lagerfeld doet Coca Cola….
Lees ook:Trend in parfumland: Etnisch getint
Lees ook:Andrej Pejic op cover Elle
Lees ook:Verliefd op Jean Paul Gaultier’s parfumketting
Lees ook:Kerst is geven…

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>