Rubriek: Mannencosmetica

over mannen en verzorging

Axe verrast weer met kekke commercial

Negen van de tien keer zijn de Axe spotjes een plezier om naar te kijken. Rent er geen nerd over het strand met een horde gillende en geile Sirenen in zijn kielzog vanwege zijn lekkere deogeurtje, dan staat er wel een lekker ding onder de douche…eh in de carwash… Bekijk het filmpje hieronder! Psst.. collega

Lees verder...

Gaap! Yolanthe Cabau van Kasbergen leert mannen scheren

Oh gaap! Was Yolanthe net nog ambassadeur van Livera met een leuk setje, nu staat ze alweer bij Gillette en mag ze verkondigen dat de Nederlandse man zich echt beter moet gaan scheren. Waarom moet ik hier toch zo verschrikkelijk van gapen? YCvK mocht gister tijdens een perspresentatie laten zien hoe goed ze het kan.

Lees verder...

Parfumtrend man! Robuust zoet + commercial Paco Rabanne!

De een is zilver, de ander blinkend goud. Maar voor de rest zijn er weinig verschillen te ontdekken bij de nieuwe herenparfums van modehuizen Paco Rabanne (het was 40 jaar geleden!) en Kenzo. De flessen zijn robuust, zwaar en mannelijk met een knipoog naar het luxe leven en de geur van beide parfums is verleidelijk

Lees verder...

Bij Lancome tas van Percy Irausquin cadeau

Traditioneel is de zomer komkommertijd voor de parfumeriewinkels. Daarom komen er tegenwoordig niet alleen heel veel zomerparfums uit, om jou als consument toch naar de winkel te lokken, ook worden er speciale acties gehouden waar je hebberig van wordt. Zoals deze van Lancome, waarbij je een tas van de geliefde Nederlandse modeontwerper Percy Irausquin kunt

Lees verder...

Nederlandse cosmeticamarkt in 2007 met 6% gegroeid

…zo meldt de Nederlandse Cosmetica Vereniging, de vereniging van cosmeticaproducenten in Nederland. De grootste groeimarkten waren huidverzorging (8%), geuren (8%) en decoratieve cosmetica – makeups dus- (10%). De totale bestedingen bedroegen in 2007 2,4 miljard euro, omgerekend zo'n 146 euro per hoofd van de bevolking. Belangrijke belevingsmarkers zijn geworden: gezondheid, looking good en genieten –

Lees verder...

Sunday Times Beauty Awards 2008

Kijk, dit zet nog eens zoden aan de dijk; een krant die beauty awards uitreikt en de krantenlezer fungeert als jury. Geweldig! Welke Nederlandse krant durft dit ook? Als 22 duizend mensen stemmen, weet je zeker dat je een mooie gemiddelde consumentenpraktijk hebt te pakken. Althans….als het kieslijstje voldoende keuze biedt en niet door sponsors/adverteerders wordt gedomineerd:-)

Lees verder...

Filmpje Paula Begoun; alleen geld telt in de industrie

Bijna alles wat we gebruiken, kunnen we bij wijze van spreken zo weer door de plee spoelen, zegt cosmeticacriticaster Paula Begoun, omdat het toch niet werkt. De enige drijfveer van de beautyindustrie is geld en niet onze zorgen om onze huid. En dat is moeilijk te verteren voor consumenten, vindt ze. Geen industrie verdient wereldwijd

Lees verder...

Man tevreden over Lancome’s Renergy 3D creme

Heel leuk, om van lezers spontane reacties op favoriete cosmetica te krijgen. Zo kwam er deze week een mailtje binnen van een bloglezer die zo tevreden is over zijn pot Renergy 3D anti-rimpelcreme van Lancome Men, dat hij dit graag kenbaar wilde maken. Hij stuurde het volgende gebruikersverhaal….

Lees verder...

Met Tria laser zelf je haren weglaseren

Schoonheidsinstituten en cosmetische klinieken krijgen er de komende jaren geduchte concurrentie bij van producenten die voor de thuismarkt professionale apparaten ontwikkelen. De nieuwste is een laserapparaat waarmee je zelf je lichaamshaar kunt weghalen. Gewoon thuis. De Tria (695 GB pond) heeft FDA-goedkeuring gekregen, wat zoveel betekent dat het apparaat goed bevonden is om aan particulieren

Lees verder...