Victoria Secret krijgt concurrentie van… Victoria

In Hotel Droog in Amsterdam is gisteravond onder het genot van een diner de nieuwe collectie beachwear van Sapph gelanceerd. De bloedmooie Victoria Koblenko is door het merk ingezet als Guest Designer en zij debuteert dus met de Sapph by Victoria-collectie.

De Sapph by Victoria beachwear-collectie is de eerste van een samenwerking van vier collecties die staan voor sensualiteit met een edge; vrouwelijk en stoer tegelijk. De beach sets zijn geïnspireerd op haar eigen top 5 favoriete stranden in de wereld. Droom weg met setjes vernoemd naar Love Beach, Whiteheaven, Maya Beach of ga voor Victoria’s favoriet en waan je op Miami Beach.

Volgens eigenaar Roland Kahn, oprichter van Coolcat en tevens eigenaar van MS Mode en America Today is deze collectie volledig bedacht door de veelzijdige actrice zelf: “Victoria heeft alles met veel enthousiasme ontworpen en was heel erg betrokken bij het productieproces. We vinden Victoria goed bij ons merk passen, omdat zij net als ons merk lef heeft én ondeugend is. Daarbij is het een intelligente vrouw die heel goed weet wat ze wil.”

Wij van beauty.blog kunnen je melden dat de collectie er absoluut mag zijn! Hij’s nice!

De collectie bestaat uit een badpak met diepe V-hals, een cross-over en triangel bikini’s in de kleurcombinaties zwart, taupe en aqua. Er wordt gebruik gemaakt van sporty mesh, grafische lijnen en (Brazilian) sexy cuts. Alle items zijn te mixen en te matchen, perfect voor het creëren van je eigen uitgesproken set.

Volgens Victoria zijn de bikini’s sensueel, elegant en eigenzinnig: ” De vier collecties die ik als Guest Designer voor Sapph heb ontworpen zijn het trotse resultaat van mijn zoektocht naar de ideale lingerie en beachwear. Mijn missie als lingerie ontwerpster is dan ook KILLER UNDERWEAR ontwerpen, waarbij fashionability en functionaliteit naadloos op elkaar aansluiten. Een absolute must, zodat alle vrouwen zich sexy, krachtig en uniek voelen!” aldus Victoria Koblenko.

Wat ons vooral opvalt is dat het merk Sapph enorm is veranderd. Voorheen was het best wel een porno-merk. Ook leuk, maar niet geschikt voor iedereen! In 2011 is het bedrijf gekocht door Roland Kahn en sindsdien is er veel veranderd. Het merk is (zo ervaren wij het) wat hipper en draagbaarder geworden. De uitstraling is nu eigentijds en vrolijk.

Wat ons betreft is de Sapph by Victoria-collectieeen aanrader en heeft ie een hoog lekker-shinen-op- het-strandgarantie!

Over Sapph

In 2015 bestaat Sapph 10 jaar en is het bedrijf uitgegroeid tot een krachtig merk dat garant staat voor luxe en kwaliteit met een speelse knipoog. Dit jaar presenteert Sapph de volledig vernieuwde look & feel middels het ‘Every Sapph Starts a Story’-concept. Hierbij worden vrouwen krachtig neergezet in campagnebeelden waar een verhaal achter schuilt. Een collectie vol sprankelende en sensuele lingerie en beachwear.

 

Lees ook:Straks steel jij de ‘show’ in een design van Renate Gerschtanowitz
Lees ook:Lingerie van Karen Damen nu te koop
Lees ook:Victoria’s Secret moet het voortaan zonder Heidi Klum doen
Lees ook:Megan Fox weer uit de kleren voor Armani
Lees ook:Doutzen Kroes schittert voor de 7e keer als Victoria Secret Angel

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>