Gratis scheerbeurten voor hem op Schiphol #SHAVEFLIGHT

Tabac_PP L1 1397_16_mei '16

Mannelijke reizigers, die in de maand mei via Schiphol Airport vliegen, kunnen zich gratis laten scheren door scheer- en verzorgingsmerk Tabac Mens Fragrance and Grooming. Tabac wenst alle reizigers een #SHAVEFLIGHT.

In de speciaal ingerichte Tabac mobiele Barbershop worden van 1 tot en met 31 mei elke dag authentieke scheerbeurten, baard- en snortrims en scheer- en verzorgingsadviezen gegeven door gekwalificeerde barbiers en het promotieteam. Natuurlijk zijn alle verzorgingsproducten (pre-shave, shave en aftershave) en de geuren van Tabac Original en Tabac Gentle Men’s Care ook te koop in de Barbershop. De Tabac Barbershop staat achter de douane – lounge 1 – dus na het scheren of trimmen mogen de aangeschafte producten direct mee het vliegtuig in.

Keesjan Risch, Country Manager Benelux, MÄURER & WIRTZ ligt toe: ‘Met de mobiele Tabac Barbershop komt het merk bij de huidige doelgroep onder de aandacht maar bereiken we ook nieuwe gebruikers, op een manier die past bij het merk. De Barbershop is onderdeel van de Benelux strategie om de expertise op het gebied van scheren (sinds 1958) en het verhaal achter het merk te vertellen. De barbierstrend is al jaren zichtbaar en neemt alleen nog maar toe: ‘Men’s grooming is booming’. Voor mannen is het een must zich goed te verzorgen en daarbij de juiste producten te gebruiken. De mobiele Tabac Barbershop met zowel producten van Tabac Original als de nieuwe jongere lijn Tabac Gentle Men’s Care speelt hierop in.’

Jérôme Legger, Key Accountmanager Schiphol Media

‘Voor vertrek kunnen mannelijke passagiers zich laten scheren door de barbiers op de Tabac promo stand waardoor het verblijf voor hen op de luchthaven nog aangenamer wordt. Aangezien Schiphol een aantrekkelijke luchthaven wil zijn waar het comfort van de passagier centraal staat, past deze promo perfect binnen onze strategie. Wij willen de verwachtingen van passagiers blijven overtreffen en hen een unieke beleving bieden, de Tabac promo doet precies dit en we zijn daarom erg blij met deze samenwerking!’

Bastiaan Parson, Kappé Schiphol

“Samenwerking met merken die iets nieuws doen, een echte experience bieden daar staat Kappé altijd voor open, mits natuurlijk alles voldoet aan de extreem hoge eisen van een luchthaven.”

Met de Tabac Barbershop worden in mei op Schiphol circa 1,3 miljoen reizigers bereikt. De Barbershop zal daarna gaan reizen door de gehele Benelux naar verschillende warenhuizen, winkelcentra en evenementen.

TABAC WISHES YOU A #SHAVEFLIGHT

Facebook/TABACFRAGRANCES
Instagram/TABACFRAGRANCESNL

Tabac Gentle Men's Care_EDT_40ml_Flacon

Lees ook:XpresSpa Schiphol heeft een eigen spa
Lees ook:Relaxen met Dr. Hauschka op Londense luchthavens
Lees ook:Cocoon Beauty Sanctuary op Heathrow kiest voor Dermalogica
Lees ook:Vrouw opgepakt met cocaïne in make-up doosjes….
Lees ook:Je beweegt meer dan je denkt!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>