Zo maak je caloriearme healthy ‘Fitgirl-ijsjes’

_20160607_223122

We zijn dol op healthy food. We zijn zo fit girls ;-) We eten gezond, pakken de trap in plaats van de lift en als je het helemaal goed wilt doen, skip je suikers uit je eetpatroon. Tenzij ze in fruit voorkomen, want dat mag dan weer wel, want dat zijn natuurlijke suikers.Maar ook daarmee moet je niet overdrijven!

Nu het zonnetje zich vaker laat zien, is het heerlijk om zelf gezonde ijsjes te maken. Vormpjes hiervoor kun je gewoon bij de Lidl kopen.

Hierbij een recept voor 4 Fitgirl waterijsjes. Pas op, want ze zijn verslavend lekker.

Wat gaat er in?

1 banaan

het sap van een halve citroen

1 glas water of spa rood

6 aardbeien in plakjes gesneden

8 bosbessen gehalveerd

4 frambozen gehalveerd

How to fix them?

Doe de banaan, het sap van de halve citroen en een glas spa rood of water in een blender. Pureer de shizzle. Verdeel de gesneden aardbeien, bosbessen en frambozen in de 4 ijshoudertjes en top deze af met het mengsel uit de blender. Daarna in de vriezer en nog geen 2,5 uur later heb je heerlijke healthy fitgirl waterijsjes. Smullen! #jummyinjetummy

Tekst: Dominique

 

Lees ook:Supergezond bananen/avocadosnackje
Lees ook:Diƫten zoals de sterren
Lees ook:Toedeloeeeee suiker!!
Lees ook:Snifsnafsnotterverkouden? Gorrrrrrrrrrrrrrrrrrrgelen helpt!
Lees ook:Gezonde muffins met blauwe bessen en noten

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>