Modelabel Josh V bestaat 5 jaar

3.

Modelabel bestaat 5 jaar en heeft met een spectaculair feest, waarop ook de Fall / Winter ’16 collectie werd getoond, maandagavond haar gloednieuwe hoofdkantoor in gebruik genomen.

Meer dan 500 genodigden, onder wie veel bekende modemensen, stylisten en online influencers, maar vooral retailers met wie JOSH V samenwerkt, verzamelden zich op de Hogehilweg 13 te Amsterdam, om de feestelijke opening bij te wonen. De show werd gehost door Quinty Trustfull en uiteraard onderneemster en modeontwerpster Josh Veldhuizen, hét gezicht van JOSH V. De meiden van O’G3ne gaven een live performance en de DJ’s Eva Young en Romina Luciana sloten de avond af met de afterparty.

“Dat JOSH V vijf jaar bestaat, is niet alleen een mijlpaal, maar tevens een extra reden voor een groot feest. Ik heb samen met het team afgelopen jaren echt keihard gewerkt voor waar JOSH V nu staat als merk. We hebben in alle opzichten een enorme groei doorgemaakt en ik kon niet wachten om dit met iedereen te delen.”

Knipsel

De zogeheten Eighteen Collection, wat staat voor de achttiende collectie van JOSH V, is geïnspireerd door het thema Urban Jungle. Het ultieme stadsgevoel komt samen met invloeden uit de natuur dankzij dit thema. Kenmerkend is de unieke kristallen print op diverse stoffen, die Josh speciaal voor deze collectie ontwierp. Herkenbaar voor JOSH V is dat kleding naast modieus ook draagbaar is, met items als flared jeans, klassieke lange mantels, oversized vesten en stoere baggy broekjes. Bijpassende leren schoenen, tassen en sieraden maken de collectie compleet.

Het werd tijd dat Josh de nodige pers uitnodigde om bij haar een kijkje achter de schermen te nemen, dus vond voorafgaand aan het avondprogramma een bijzondere ‘Fashionably Late High Tea’ plaats voor 30 gasten, waaronder redacties van alle gerenommeerde magazines van Nederland, zoals Vogue, Amayzine, Fashionscene, Cosmopolitan, Glamour, L’Officiel, JAN, Beau Monde en LINDA. Tijdens de High Tea vond een Tableau Vivant show plaats als voorproef op de officiële modeshow die avond en iedereen kreeg een private tour van Josh door het gehele pand.

4.

Josh Veldhuizen tekende in september het contract voor de aankoop van het 2500 vierkante meter grote bedrijfspand in Amsterdam-Zuidoost, dat in de afgelopen maanden volledig is verbouwd.

“Het was voor mij een persoonlijke missie om weer een spectaculair kantoor te realiseren, maar nog belangrijker vond ik het om een ruimte te creëren waar het team zich op een inspirerende wijze verder kan ontwikkelen en waar voldoende ruimte is voor verdere groei.”

Ontwerpster en onderneemster Josh Veldhuizen bracht in 2012 haar eerste collectie uit vanuit haar label JOSH V. Daarnaast ontwikkelde zij een reality programma dat op RTL 5 werd uitgezonden, waarin te zien was hoe het merk JOSH V en de eerste collectie tot stand kwam. Dit zorgde voor landelijke bekendheid van JOSH V en daarmee een vliegende start.

Vandaag de dag werkt JOSH V in Nederland met 200 partner stores samen en zijn de collecties in acht landen verkrijgbaar. Daarnaast worden alle collecties online wereldwijd besteld via de officiële webshop op JOSHV.com.

De Fall / Winter ‘16 collectie is vanaf augustus 2016 verkrijgbaar bij JOSH V partner stores.
JOSH V HQ is via social media en eigen YouTube kanaal te volgen, waar wekelijks een nieuwe vlog online komt.

2.

Lees ook:Sylvie Meis vanavond exclusief te gast aan de desk bij Show Laat
Lees ook:Gelukkig nieuwhaar
Lees ook:Een ‘eigen Addy’ voor weinig
Lees ook:Catwalkdebuut voor Sylvie van der Vaart
Lees ook:Olcay Gulsen presenteert ‘Phenomenal’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>