MARBERT IS TERUG OP DE NEDERLANDSE MARKT!

Het hoogwaardige huidverzorgingsmerk presenteert met ingang van april 2010 met trots haar nieuwe design, dat de kracht van het hoogwaardige merk weerspiegelt en dat voor haar klanten een snelle, eenvoudige en overzichtelijke toegang tot elke verzorgingslijn mogelijk maakt!   
 
In 2009 werd huidverzorgingsmerk MARBERT door de firma Beauty Brands International als licentiemerk overgenomen, met onder andere als belangrijke doelstellingen de terugkeer naar de oude kracht van het merk en het aanbieden van topkwaliteit producten met een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.
 
Het jaar 2010 wordt voor MARBERT een jaar boordevol spraakmakende introducties op het gebied van innovatieve huidverzorging.
 
Bijgaand sturen we met veel plezier de MARBERT- historie alsmede de persberichten toe van de nieuwe MARBERT- producten ‘Super Booster’ op basis van stamcellen uit een unieke appelsoort en ‘Daily Care Day & Night Cream’ (verkrijgbaar in 2 varianten, te weten voor de normale/gemengde huid en een formule speciaal voor de droge huid).
 
Distributie & adviesverkoopprijs:
De producten van MARBERT worden op de Nederlandse markt gebracht door het bedrijf Beauty Brands International.
 
Voor meer informatie kan de consument bellen met telefoonnummer: 030-7600040.
 
De producten van MARBERT zijn verkrijgbaar bij toonaangevende parfumerieën en warenhuizen

Lees ook:Musthaves: MARBERT SKINCARE STARTER SETS
Lees ook:MARBERT Daily Care Day & Night Cream
Lees ook:MARBERT bestaat dit jaar 75 jaar!
Lees ook:Biologische Cosmetica van Marbert
Lees ook:Haal de zon naar je toe met de Marbert SUN lijn

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>